برگزاری ۴ رویداد تولید محتوا بارویکرد مشارکت در انتخابات

به گزارش شیمیشی از خراسان، سید نصیر نعمتی در جلسه کمیته ارتباطات مرکز انتخابات استان به تشریح طرح «نظام فکری انتخابات» و برنامه های اجرایی آن توسط روابط عمومی دستگاه های اجرایی پرداخت و گفت: با تشکیل کمیته تولید از نظر محتوایی چهار فعالیت برای تولید محتوای انتخاباتی با رویکرد مشارکتی انجام می شود.

وی ادامه داد: هماهنگی تولید محتوای دانش آموزان عمدتا بر روی روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای ایجاد شور و نشاط برای انتخابات در مدارس و اماکن خانوادگی اجرا می شود.

نعمتی بیان کرد: روابط عمومی دانشگاه فردوسی، آزاد، پیام نور و علوم پزشکی مشهد برنامه تولید محتوا را برای دانشجویان در نظر گرفته و مراحل اجرای آن در حال آغاز است. این فعالیت با حضور دانش آموزان فضای متفاوتی را ایجاد می کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز گفت: قرارگاه سایبری علاوه بر تفسیر، به طراحی هارمونی تولید محتوا در حوزه مشارکت در انتخابات می پردازد و در نهایت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی در این زمینه اقدام کرده است. همچنین یک کار را برنامه ریزی کرد. با همین رویکرد با استفاده از ظرفیت مبلغان.

وی خاطرنشان کرد: محصول این رویدادها به محتوایی ختم می شود که با کمک روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی و رسانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

نعمتی به کار و فعالیت کمیته ارتباطات مرکز انتخابات خراسان رضوی و استفاده از ظرفیت روابط عمومی دستگاه های مجری اشاره کرد و تاکید کرد: وظیفه ارتباطی و مشارکتی دو محوری است که این کمیته بر روی آن تمرکز دارد و فعالیت ها انجام می شود. در این تبر از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به نگرانی رسانه های مختلف استان از انتخابات پرداخت و گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، برنامه ها، اطلاع رسانی، رویدادها و فعالیت های مرتبط با انتخابات افزایش می یابد. . و درخواست ما از شرکای محترم رسانه‌ای ما این است که مانند همیشه به شفاف‌تر شدن این جریان با شرکت شما کمک کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا