علمی و پزشکی

دستور وزیر بهداشت برای آغاز واکسیناسیون ۴۸ سال به بالاهای برخی استانها

به گفته fefaf ، سعید نمکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی که نسخه ای از آن از شیمیشی تهیه شده است ، اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت مرکز و آمپول ها را تشریح کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

“تبریک و تبریک عید سعید قربان از روبرو شدن با قله پنجم بیماری و تشکر از تلاش همه عزیزان برای افزایش مراکز واکسیناسیون و همچنین افزایش سرعت عمل ؛ از آنجا که جمعیت بالای 60 سال و جنوب و استانهای جنوبی شرق بیش از 50 سال به دلیل چرخه واکسیناسیون به سطح قابل قبولی نرسیده اند ، ما دیروز تعداد مراجعه به مراکز واکسیناسیون را کاهش دادیم.

بنابراین با توجه به تهیه و پشتیبانی مناسب از سوزن و همچنین توسعه مراکز سوزنی در سراسر کشور که روزانه آماده پذیرایی از بیش از پانصد هزار نفر هستند ، استفاده از این مراکز و سوزن ها حداکثر ظرفیت را دارد. بنابراین ، انجام موارد زیر ضروری است:

– از کلیه افراد بالای 60 سال که هنوز در سایت ثبت نام یا ثبت نام نکرده اند ، باید بلافاصله برای ثبت نام و ارسال برنامه ها یا سایر وسایل مناسب در سراسر کشور دعوت شوند.

تبلیغات برای این گروه سنی در استانهای بالای 50 سال.

استانهایی که گروه سنی هدف آنها بیش از 60 سال است و افراد بالای 50 سال اگر 75٪ از گروه سنی هدف واکسینه شده باشند می توانند صبح را برای جمعیت 60-58 ساله در استانهایی که گروه سنی آنها بیش از 60 سال است آغاز کنند. 48-50 ساله. در استانهایی که گروه سنی هدف بیش از 50 سال است ، ثبت نام باید آغاز شود و واکسیناسیون این گروه نیز به نوبه خود آغاز می شود.

وی افزود: خوشبختانه واكسیناسیون كافی وجود دارد و شركا می توانند جمعیت هدف جدید را شناسایی كرده و واكسن را سریعاً تحویل دهند.

دکمه بازگشت به بالا