برون سپاری وکیفی سازی خدمات مراکز معاینه فنی تهران در۱۴۰۳/اصلاح و به‌روزرسانی قوانین معاینه فنی

رئیس مرکز معاینه فنی خودرو تهران ارتقای کیفی خدمات و نظارت بر برخی مراکز معاینه فنی بخش خصوصی را از اولین وظایف این مرکز در سال جدید اعلام کرد.

سید محمد مهدی میرزای قمی در گفت وگو با شیمیشی وی در خصوص برنامه های مرکز معاینه فنی در سال جدید با بیان اینکه سال گذشته 10 خط با دو خط ثابت و 8 خط سیار به خطوط معاینه فنی شهر تهران اضافه شد، گفت: خوشبختانه این پیشرفت حاصل شده است. . بستر لازم برای کنترل فنی تمامی خودروهای پلاک شده باشد.» تهران که حدود 3.7 میلیون خودرو دارد عرضه خواهد کرد.

1403 بر بهبود کیفیت خدمات تمرکز دارد

وی گفت: هم اکنون در تهران 64 خط معاینه فنی خودروهای سبک در 17 مرکز ثابت معاینه فنی و 15 واحد سیار و سه مرکز معاینه فنی یک طرفه خودروهای سنگین وجود دارد. ، توسعه عددی مراکز نیز با توجه به نیاز ادامه خواهد داشت، اما تمرکز کار در سال 1403 بر روی کیفیت خدمات است.

افزایش ظرفیت پذیرش در مراکز معاینه فنی شهر تهران

رئیس مرکز معاینه فنی شهر تهران با اشاره به اینکه توسعه چندین مرکز معاینه فنی با مشارکت بخش خصوصی به چند صورت انجام می شود گفت: در یک مدل تجهیز خطوط معاینه فنی و فضای لازم مشمول. مناطق شهرداری تهران توسط ستاد تامین می شود و این برنامه با هدف افزایش ظرفیت پذیرش در مراکز معاینه فنی شهر تهران و تسهیل دسترسی شهروندان به این خدمات مورد آزمایش قرار می گیرد. تعیین محل این مرکز در مناطقی که کمبود این خدمات یا سرانه بازدید سالانه وجود دارد.

برنامه شهرداری برای تعمیر و نوسازی تجهیزات مراکز معاینه فنی در سال آینده

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم در سال آینده تجهیزات را نوسازی و نوسازی کنیم، گفت: بدون شک صداقت، دقت کار و اعتماد ایجاد شده در مراکز معاینه فنی شهر تهران نقطه اصلی این پایگاه است تا شهروندان می تواند از مراکز شهر بازدید کند تهران به عنوان آزمایشگاه تخصصی تشخیص عیوب و عیوب خودروها از خدمات خود استفاده می کند و به آن اعتماد می کند و بدون شک استفاده از تجهیزات جدید و نوین می تواند در تشخیص صحیح موثر و کارآمد باشد. از وضعیت فنی و فنی ایمنی خودرو و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش اثربخشی معاینه فنی در کاهش آلودگی هوا و تصادفات.

پیگیری تعمیر و نگهداری تجهیزات و آموزش سرویس همکاران در سال جدید

آقای قمی ادامه داد: در سال جدید علاوه بر تعمیر تجهیزات، بر آموزش حین کار همکاران نیز نظارت می شود زیرا طبق دستورالعمل ماده 3 آیین نامه اجرایی نحوه بررسی و وسیله نقلیه را بردارید. گواهی کنترل فنی، کنترل تجهیزات و قطعات موثر بر ایمنی تردد و انتشار آلاینده های سطحی خودروها در مراکز کنترل فنی توسط کاربران حرفه ای و آموزش دیده انجام می شود و در نهایت تاییدیه عملکرد فنی و ایمنی خودرو بر اساس نظر کارشناسی انجام می شود. انجام شد از این رو اهمیت دانش و تخصص کاربران در شناسایی عیوب خودرو به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت. دوره های آموزشی برای هر بخش برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی در ادامه سخنان خود توضیح داد که بر اساس برنامه چهارم تحول و توسعه شهر تهران که بر اساس اجرای عدالت شهری از سال 1401 تا 1404 ایجاد شده است، مرکز معاینه فنی باید حداقل 50 درصد داشته باشد. از مراکز معاینه فنی استفاده کنید. شهرداری تهران در سال 1403 برای بخش خصوصی اقدام می کند و می گوید: در راستای انجام وظایف محوله و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان، مدیریت چهار مرکز معاینه فنی بیهقی – شهید آبسانان – چمران – شحائق تعطیل می شود. .

تغییرات و به روز رسانی قوانین بازرسی فنی

آقای قمی ادامه داد: همچنین پیگیری و ارتباط با دستگاه مسئول اصلاح و به روز رسانی ضوابط معاینه فنی، توسعه سخت افزار برای بهبود نظارت در مراکز معاینه فنی، ارتقای سطح کیفی خدمات فروشگاه و ارائه تسهیلات رفاهی. برای شهروندان در مراکز. . سایر اقداماتی که در سال گذشته انجام شده است با جدیت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا