بروزرسانی واتساپ با یک قابلیت کاربردی دیگر همراه شد

عملکرد واتس اپ پین کردن پیام ها برای کاربران خود امکان نمایش اطلاعات مهم در صفحه چت را تا 30 روز فراهم کرده است. به گفته متا، همه کاربران به این قابلیت دسترسی ندارند و باید منتظر فعال شدن آن برای همه کاربران باشیم.

بر اساس گزارش Verge، برای پین کردن پیام ها در واتس اپ کافی است انگشت خود را روی پیام مورد نظر نگه داشته و سپس گزینه «پین» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه پیام شما به صورت پیش فرض به مدت هفت روز در بالای صفحه چت نمایش داده می شود اما می توانید مدت زمان را به 24 ساعت یا 30 روز تغییر دهید. همچنین تمامی پیام ها اعم از نظرسنجی، عکس یا حتی ویدیو از این قابلیت پشتیبانی می کنند. ادمین های گروه همچنین می توانند پیام های پین شده را فقط برای سایر مدیران قابل مشاهده کنند.

قفل پیام های مهم را با ویژگی جدید واتس اپ باز کنید

آپدیت واتس اپ با عملکرد دیگری همراه شده است

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، این ویژگی می تواند برای به خاطر سپردن برخی اطلاعات در آینده مفید باشد. در تصویر بالا کاربر پیام حاوی آدرس خود را در گروه مخفی کرده است تا سایر کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

با این حال، مانند سایر قابلیت هایی که به واتس اپ اضافه خواهند شد، تلگرام و آی مسیج نیز به عنوان رقبای پلتفرم متا، قبلا این قابلیت را به سرویس های خود اضافه کرده اند. همچنین مشخص نیست که آیا ویژگی پیام‌های پین شده واتس‌اپ در آینده به کانال‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.

واتس اپ اخیرا ویژگی های جدید اما مفیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. از میان آنها می توانید امکان جستجو در چت ها بر اساس تاریخ و همچنین امکان ارسال پیام های فعال صوتی را بیابید. قابلیت ضبط چت یکی دیگر از ویژگی های مهمی بود که در اوایل سال جاری به واتس اپ اضافه شد.

227227

دکمه بازگشت به بالا