استان ها

نهادینه کردن فرهنگ ورزش سلامت جامعه را تضمین می کند 

به گزارش خبرگزاری شیمیشی از سنند، اسد فریدی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون ورزش شورای شهر سنند که به منظور تجلیل از مدال آوران ورزشی شهرداری برگزار شد، سرمایه های ورزشی معروفی وجود دارد، اظهار داشت: در این جلسه از مدال آوران ورزشی شهرداری سنند تقدیر به عمل آمد. و قهرمانان در شهرستان سنندس و این شهرستان مهد بسیاری از ورزشکاران موفق است و در سطح ملی و بین المللی مسئولان و داوطلبان استان باید به توسعه و توسعه ورزش این منطقه اهمیت ویژه ای دهند.

وی همچنین گفت: شورا و شهرداری وظیفه طبیعی خود می بینند که در جهت توسعه ورزش گام بردارند و بیش از پیش از این جامعه سرافراز حمایت کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر سنند تصریح کرد: چون قهرمانان سرمایه های مهمی هستند باید به فکر جایگزینی برای نسل های آینده ورزش این شهر باشیم که جز با حمایت و پشتکار آن مردم محقق نمی شود. مسئول

فریدی یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی را بازگشت به ورزش عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی باعث سلامت جامعه می شود و قطعا خانواده و جامعه از این کار بهره مند می شوند. فرهنگ واقعی

وی همچنین گفت: با ارتقای سلامت روان مردم قطعا آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد که توجه به ورزش در جامعه را می طلبد.

رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر سنندج تصریح کرد: هیچکس منکر کاستی های قبلی در حوزه ورزش نیست اما با توجه به جرایمی که این روزها در شهر ما در حال افزایش است باید برای این موضوع چاره اندیشی شود.

در پایان این دیدار یکی از ورزشکاران مسابقات قهرمانی شهرداری سنندج به نام امید سیفی، دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی جیو جیتسو در بخارا پایتخت ازبکستان و قهرمان مسابقات جهانی در لتونی، رامیار کریمی اعزام شدند. از آلپاگوت و کوروش فرهادی دارنده مدال طلا و بهترین مبارز چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که مدال برنز بازی های آسیایی گوزن ها را در ماده پرش سه گام به دست آوردند تجلیل شد.

46

دکمه بازگشت به بالا