انجام سالانه ۵ میلیون ماموریت توسط اورژانس در کشور

نسنا/ قم رئیس اورژانس کشور به فعالیت 24 هزار نفر در این سازمان اشاره کرد و گفت: سالانه حدود پنج میلیون وظیفه توسط نیروهای اورژانس در نقاط مختلف کشور انجام می شود که 500 هزار مورد آن مربوط به حوادث رانندگی است.

حضرت آیت الله سید محمد سعید در دیدار رئیس اورژانس کشور که در دفتر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به مقام والای پیامبر اسلام (ص) فرمودند: خداوند متعال در قرآن کریم رحمت خود را نشان می دهد زیرا این تأثیر را همه درک می کنند.

وی بابیان اینکه اورژانس رحمت همه است، گفت: اورژانس باید همه را به یک اندازه تحت پوشش قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس بی باکانه در بین مردم مبتلا به ویروس کرونا آماده هستند و خدمات ارائه می دهند، این نشان از شجاعت و اعتماد بالای این نیروها است و گفت: ه) مستقر شوند.

چفر میعادفر، رئیس اورژانس کشور نیز در این نشست از فعالیت 50 پایگاه هوایی، دو پایگاه دریایی و 200 قایق موتوری در ایران خبر داد.

وی بابیان اینکه 24 هزار نفر در نقاط مختلف مرکز اورژانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند و می گوییم این نیز نشان از اعتماد نیروهای اورژانس دارد.

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: در شرایطی که بیماران بدترین شرایط را سپری می کنند، اورژانس ها به صورت رایگان پذیرای بیماران هستند.

وی به هزینه بالای اورژانس هوایی اشاره کرد و گفت: سالانه 250 تا 300 میلیارد تومان در پایگاه های هوایی هزینه می کنیم و برای هر ماموریت نیز حدود 100 میلیون تومان برای اورژانس هوایی هزینه می شود.

میعادفر با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها به موضوع پیوند قلب از طریق هوایی پرداخته نمی شود، گفت: روز گذشته سی و پنجمین پیوند قلب توسط نیروهای اورژانس انجام شد.

رئیس اورژانس کشور به بیان 18 شهید مبتلا به کرونا به مردم پرداخت و گفت: 10 هزار نفر از پرسنل اورژانس به بیماری عروق کرونا ویروس قلب مبتلا شدند و این آمار نشان می دهد که این افراد در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند. هر امیدی وجود دارد. “آنها در تاج هستند.

وی بابیان اینکه نیروهای اورژانس پیام رسان واقعی نظام در بین مردم هستند، گفت: کار مردم ما افتخار ماست و امیدواریم با اهتمام امام زمان (عج) خدمات بیشتری ارائه دهیم. به مردم.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا