بین الملل

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی مدعیان در پلی‌آف دوم

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی مدعیان در پلی‌آف دوم

پلی‌آف دوم لیگ برتر بسکتبال با انجام 4 دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلی‌آف دوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز سه‌شنبه 21 فروردین ماه با انجام 4 دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله، تیم ذوب آهن میزبان تیم کاله بود و با نتیجه 80 بر 57 به پیروزی رسید. در این بازی جمال جونز با 8 امتیاز، 10 ریباند، 2 پاس گل و کارایی 13 بهترین بازیکن شد. ذوب آهن اصفهان با کسب این پیروزی، سری را 2 بر صفر جلو افتاد.

در دیگر دیدار مرحله پلی‌آف دوم، تیم‌های طبیعت و نفت آبادان به رقابت پرداختند و طبیعت با نتیجه 101 بر 87 پیروز میدان شد. جوردن استیونز در این دیدار با 46 امتیاز، 5 ریباند، 8 پاس گل و کارایی 42 بهترین بازیکن بود. سری این دیدار با کسب نخستین پیروزی طبیعت، ۱ – ۱ برابر شد.

تیم شهرداری گرگان در مرحله پلی‌‌آف دوم مقابل لیموندیس به میدان رفت و دومین پیروزی خود را در این سری با نتیجه 89 بر 77 به دست آورد. بهترین بازیکن این بازی ارسلان کاظمی با ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن شد. سری این دیدار ۲ بر صفر به سود شهرداری گرگان شد.

در آخرین بازی پلی‌آف دوم مس کرمان به مصاف تیم مهرام رفت و این دیدار را در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۵ واگذار کرد. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود. مهرام با کسب این پیروزی ۲ بر صفر سری را پیش افتاد.

نویسنده تحریریه مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با رویکردی منحصر به فرد. با توانایی تحلیلی قوی و طرح سوالات کلیدی، شما را در قلب اتفاقات جهانی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده، به شما اخبار جهانی را منتقل می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا