امیدوارم آسیا نقطه عطفی برای بازگشت فولاد به ریل موفقیت باشد

به گزارش شفاف، حمیدرضا رادکیا روز پنجشنبه پیش از اعزام کاروان فولاد به قطر برای بازی مقابل الفیصلیه عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت فولد تمامی شرایط، امکانات و زیرساخت های لازم را برای حمایت کامل از این کشور دارد. . تیم فولد تنها نماینده ایران است و به عنوان دومین تیم ملی ایران مطرح شده است و تنها تلاش کادر فنی و بازیکنان و دعای پرچم و مردم خوزستان باقی مانده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به احتمال صعود فولاد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شرایط لازم برای این تیم پیش بینی شده است، گفت: بله. در صورت پیروزی مقابل الفیصلیه دو روز بعد از این بازی باید در دومین دیدار شرکت کنیم که پیش بینی های لازم انجام شده و البته کادر فنی نیز سه بازی را پیش بینی کرده است.

وی به نمایندگی از مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: این فصل پر از شانس و اتفاقات فوتبالی ویژه برای باشگاه فولاد خوزستان بود. همانطور که در بازی با تراکتورسازی در دقیقه 110 یک گل زدند و دو مهاجم ما مصدوم شدند. به هر حال انتظارات هواداران واقعاً برآورده نشد، اما امیدوارم بازی های آسیایی پیش رو نقطه عطفی برای بازگشت به مسیر قهرمانی باشد، زیرا تیم در مرحله قبل عملکرد بسیار خوبی داشت. همچنین از هواداران برای بازی های ملی فوتبال صبر و حمایت می خواهم.

دکمه بازگشت به بالا