عمومی

وزیر ورزش توجه ویژه ای به خوزستان دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بنیامین شکوه فر ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: خوزستان به دلیل گستردگی و تفاوت های ورزشی همواره برای این وزارتخانه مهم بوده است. : خوزستان دومین استانی است که به اداره ورزش تبدیل می شود.

وی گفت: فرصت خدمت فوق بي نهايت محدود است که ما از آن گام به گام استفاده کنیم.

معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش مرکزی است، گفت: این وزارتخانه مرکزیت دارد. صقل وی گفت: اگر تضاد جوانان ایجاد شود، اتفاقات بزرگی در کشور رخ خواهد داد.

شکوهفر با بیان اینکه 30 میلیون نفر به وزارت ورزش و جوانان مراجعه می کنند، گفت: معتقدم وزارت ورزش و جوانان مهمترین وزارتخانه جمهوری اسلامی ایران است.

افشین حیدری با تمجید از فعالیت وی در خوزستان گفت: بنی تمیم او قهرمان ملی کشور است و سال ها در وزارت ورزش مشغول به کار است بنی تمیم ما یکی از مدیران جوان کشور هستیم.

معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تاریخ بنی تمیم او با استعداد است و برای موفقیت به کمک، برادری و خواهری هر جامعه ورزشی خوزستان نیاز دارد.

شکوهفر گفت: در استان خوزستان کمبودی در حوزه ورزش بر سر همه وجود دارد و این دغدغه در برنامه ریزی ورزش و جوانان به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است و هم اکنون خوزستان به عنوان یک استان نیازمند اهمیت بیشتری در استان است.

رئیس جدید هیئت کل ورزش و جوانان خوزستان اماژه با تاکید بر اینکه مسئولیت پذیری با همه سختی هایش شایسته خدمت به مردم استان و جامعه ورزش است گفت: باز هم خداوند را شاکرم که فرصتی برای خدمت به بزرگواران فراهم شد. مردم. از خوزستان برای خدمت در دولتی به نام افراد مؤسس.

حمید بنی تمیم وی در ادامه افزود: از وزیر ورزش، نماینده، استاندار و نماینده هیئت رئیسه تشکر می کنم که بنده را به عنوان خدمتگزار پذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر ورزش همگانی خانواده محور با هم افزایی تمامی تجهیزات از اولین کارهای من در خوزستان است گفت: ایجاد فرصت برای جوانان از دیگر برنامه ها خواهد بود.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از مهمترین اهداف صیانت از توانمندی ها است.

حمید بنی تمیم وی با اشاره به اینکه رشته های المپیک جزو اولین وظایف ما در عرصه ورزش قهرمانی است، گفت: می توانیم خوزستان را پایگاهی برای توسعه ورزش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه پیگیر وجود بخش خصوصی در ورزش هستیم و باید زمان بیشتری را در این زمینه اختصاص دهیم، گفت: رفع مشکلات زندگی و پایان دادن به پروژه های نیمه تمام ورزشی از دیگر برنامه های وی است.

به گزارش خبرنگار آنلاین، در ابتدای این مراسم افشین حیدری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خوزستان به همه کسانی که در مدت تصدی مسئولیت خود در اداره ورزش و جوانان خوزستان همکاری و حمایت کرده اند توضیحاتی ارائه کرد.

افشین حیدری از بهمن ماه 1396 به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مشغول به کار شده است.

دکمه بازگشت به بالا