اقدام شجاعانه یمن یک حادثه آخرالزمانی است

به گزارش خبرنگار شیمیشی کرماشان، آیت الله حبیب الله خفوری در بعد از ظهر جمعه 10 دی ماه در نماز جمعه این هفته کرماشان اظهار داشت: اقتص برای جامعه به تقوای مستحب است، یعنی جدای از تقوای فردی، جامعه را نیز رعایت می کند. باید تقوا هم باشد.

وی همچنین گفت: به 20 ماه جمادی الثانی ولادت حضرت زهرا (س) در آیه رحمت خدا بر پیامبر نزدیک می شویم: «به مردم بگویید من از شما اجری نمی خواهم. برای وظیفه ام.” جز لطف بستگانم».

نماینده ولی فقیه در استان کرماشان و امام جمعه کرماشان بیان کرد: در منابع سنت آمده است که از پیامبر پرسیدند این نزدیکان چه کسانی هستند؟ پیامبر فرمود: «علی (علیه السلام) و فاطمه (علیها السلام) و دو فرزند فاطمه حسن (علیه السلام) و حسین (علیه السلام)» و روایت ادامه دارد که پیامبر این را سه بار تکرار کرد.

وی ادامه داد: باز در منابع اهل سنت آمده است که امام حسن علیه السلام پس از شهادت حضرت علی علیه السلام خطبه ای ایراد کرد و پس از معرفی خود فرمود: مردم من حسن بن علی از مردم هستم. آیه ای را که خداوند بر هر مسلمانی واجب کرده است.

خفوری تصریح کرد: تقوا معیار ارزش مؤمن در نزد خداوند است و انسانی که از هر جهت باتقواتر باشد در پیشگاه خداوند مقام بالاتری دارد.

پیامبر مسیحی یک نسل کشی نبود

وی گفت: چهارم دسامبر سالروز تولد حضرت عیسی (ع) است که پیامبری دلسوز بود و عمر خود را صرف مبارزه با ظالمان یهود کرد.

وی همچنین گفت: امروز کسانی که از او پیروی می کنند در فلسطین خون ریخته اند، پیامبر مسیحیان پیامبری مهربان و دلسوز بود و اهل قتل عام و کشتار مردم بی گناه نبود.

خفوری تصریح کرد: به سالگرد وفات ام البنین نزدیک می شویم که روز تکریم مادران و همسران شهداست که به حق نامگذاری شده است.

وی همچنین گفت: نمی توان از زبان مردم عادی به مادران و همسران شهدا احترام گذاشت، جز خداوند جزای صبر آنها را می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و آخوند جمعه کرماسان اعلام کرد: این صبر با کوه قابل مقایسه نیست، کوه حرکت می کند، اما این صبر پابرجاست.

وی بیان کرد: اقدام شجاعانه و منحصر به فرد مردم یمن و انصارالله یمن و رهبر مجاهد آنها حادثه بزرگی است که در جهان در حال وقوع است.

خفوری همچنین گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، گردن رژیم صهیونیستی را یک کشور یا یک ارتش کلاسیک پایین نیاورده است، بلکه گروهی با دستان گروه حماس فرود آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرماشان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر انصارالله یمن که در محاصره است امروز کاری کرده که مسیر دریایی رژیم صهیونیستی را مسدود کرده است، این یکی از راه های دریایی است. بلایا رویداد های تاریخی.

وی در ادامه سخنان خود گفت: این جمله رهبر انصارالله یمن بسیار ماندگار است و گفت: آنچه ما بیش از همه دوست داریم جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل است، اگر آمریکا قصد جنگ با ملت ما را داشته باشد. سناریویی بدتر از افغانستان خواهد بود.” و ویتنام.» این بدان معناست که دوران از سوی دیگر به پایان رسیده است.

دکمه بازگشت به بالا