افزایش سرویس‌دهی مترو هم زمان با مراسم روز قدس

رئیس شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد قطارهای خط 4 متروی تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد از ابتدا تا پایان مراسم کاهش می یابد.

به گزارش شیمیشی، رضا محمدنژاد بیدخت در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران و پیاده‌روان، با کاهش تعداد قطارها، خدمات خط 4 مترو تهران از ابتدا تا 10 متر افزایش می‌یابد. پایان این ماه. جمعه 17 مارس 1403 روز جهانی اورشلیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت قطارها در خط 4 مترو تهران با افزودن 6 قطار به برنامه منظم قطارها در روزهای جمعه افزایش می یابد، تصریح کرد: تمامی توقفگاه های این خط 4 به ویژه تئاتر شهر، انقلاب اسلامی میدانا. ، توحید، شادمان، دکتر حبیب الله و استاد معین که در راه هستند آماده خدمات رسانی مناسب به شهروندان خواهند بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت متروی تهران و حومه، سرپرست شرکت مترو تهران و حومه از انجام حداقل 40 سفر مسافری بیشتر از برنامه منظم قطارها خبر داد و گفت: آغاز به کار سرویس دهی روز جمعه تا اذان ظهر، مترو تهران در تمامی خطوط درون شهری سرویس رایگان خواهد داشت. پس از اقامه نماز، پذیرش مسافران در ایستگاه های مقصد به صورت رایگان انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا