افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: کار بسیار جالبی در شهرستان هندودر انجام شد، مرکز جامع سلامت با کمک خیرین آغاز شد و تجهیزات توسط این وزارتخانه تامین شد. مرکز بهداشت و در حال حاضر مرکزی در شازد وجود دارد که حدود 70 درصد در 2000 متر مربع تکمیل شده و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی مجهز است.

عین اللهی ادامه داد: بر اساس طرح پزشک خانواده و گسترش این طرح در محدوده طرح وزارت بهداشت است، در مراکزی که امروز افتتاح شد، سطح یک پزشک خانواده در یک فایل الکترونیکی و به طور کامل در این مراکز.

وی همچنین گفت: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که اسفندماه امسال افتتاح می شود و یک مرکز 24 ساعته از خدمات کامل بهداشتی برخوردار خواهد بود.

عین اللهی تصریح کرد: بعد از شازند به اراک می رویم و از بیمارستان ولیسر بازدید می کنیم، این بیمارستان یکی از بیمارستان های بزرگ شهر اراک است که 400 تخت خواهد داشت و در سفر ریاست جمهوری 400 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. استان مرکزی . . امیدواریم این مرکز به یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور تبدیل شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از ابتدای دولت 850 پروژه بزرگ بهداشتی را افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد پروژه ها به 2000 پروژه می رسد و این در تاریخ کشور ما بی سابقه است. 79 مرکز درمانی با حدود 10800 تخت راه اندازی شده و تا پایان امسال 7700 تخت بیمارستانی اضافه خواهیم کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم کشورمان ارائه کنیم.

دو پروژه بهداشتی در شهرستان توره شازند افتتاح شد

پایگاه اورژانس 115 خیرساز شهر توره به نام مرحوم مشهدی احمدی بگش و خانم زنگیش در مدت یک سال و نیم ساخته شد.

مساحت این پادگان 1.25 متر مربع و زیرزمین آن 137 متر مربع می باشد همچنین در کنار این پادگان در زمینی به مساحت 340 متر مربع پارکینگ آمبولانس در حال ساخت می باشد.

همچنین کانکس اضطراری شهر توره در مدت 3 ماه و در زمینی به مساحت 2 هزار و 150 متر مربع ساخته شد و برای آن که یکی از 12 کانکس استان مرکزی است حدود 200 میلیون تومن ساخته شد. خرج شدند.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی توره بازدید کرد.

وی در افتتاحیه این مرکز اورژانس گفت: شهرستان تورای با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترافیک سنگین نیاز به ساخت این مرکز داشت که توسط خیرین سلامت ساخته شده بود که از خیرین این بنیاد تشکر می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا