استقلال در تابستان به خواب زمستانی رفته است/ نکونام مثل ساپینتو با مشکلات مبارزه کند

مربی سابق تیم استقلال گفت: رقبای استقلال در فصل نقل و انتقالات نه یک قدم بلکه چندین پله از این تیم جلوتر هستند.

ابراهیم طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با بیان اینکه رقابت با دیگر مدعیان قهرمانی در فصل نقل و انتقالات جایگاه جالبی ندارد و محمد محبی نیز به روسیه رفته است، اظهار کرد: به خواب زمستانی می رود و قصد شرکت در مسابقات را ندارد زیرا در فصل انتقال فعالیتی را که باید ندارد. مدیریت منفعلانه ای که در استقلال وجود داشت عملاً این تیم را از سایر رقبا عقب انداخت و بعید می دانم تا ابتدای فصل جدید کار ویژه ای برای این تیم انجام شود زیرا رقبا کوتاه نیامدند و کوتاه نیامدند و توجه مردم را به خود جلب کردند. مردم. آنها می خواهند

استقلال فریب حرص و انتقام بیرانوند و درویش را خورد

سرمربی سابق تیم استقلال با یادآوری ماجرای جدایی بیرانوند از پیرسپولیس و انتقال به استقلال که این اتفاق رخ نداد، یادآور شد: مشخص بود که بیرانوند از پرسپولیس نمی رود. این یک “شستشو” بود که قبلا اتفاق افتاده بود. دولت نباید وارد این بازی می شد. کاملاً مشخص بود که طبق قوانین حمل و نقل در ایران، بیرانوند استقلال خود را نخواهد گرفت. تجارت و انتقام بیرانوند مدیر برنامه های او و رضا درویش مدیر باشگاه پرسپولیس بودند. این ضعف مدیریتی بود که استقلال دستگیر شد و زمان زیادی را در نقل و انتقالات از دست داد. نتایج آن پس از امضای قرارداد بیرانوند و استقلال بیشتر نمایان شد.

استقلال درختان در طول فصل نادیده گرفته می شود

وی با اشاره به اینکه رقبای استقلال در نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی دارند، همچنین خاطرنشان کرد: سپاهان در نقل و انتقالات بهتر از همه تیم های لیگ برتری عمل کرده است. تراکتور و گلگه سیرجان هم مثل سپاهان باشگاه دارند و برنامه های تمرینی را زود شروع کردند. پرسپولیس مهره هایی را که در قهرمانی اش موثر بود حفظ کرده و بر اساس نیاز خود بازیکن جذب کرده است. رقبای استقلال در فصل نقل و انتقالات نه یک قدم، بلکه چندین پله از این تیم جلوتر هستند. مدعیان قهرمانی کوتاه نمی آیند و قدم های بعدی برمی دارند و اگر از امروز آغاز شود امروز با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. مطمئن باشید بی توجهی هایی که در طول فصل رخ داد، بارها به استقلال ضربه می زند. من نیت خوبی برای استقلال ندیده ام و شاید بخواهند این تیم را به ورطه نابودی بکشانند.

نکونام باید بلند شوی و مثل مرد کار کنی

طالبی صحبت های جواد نکونام بعد از بازی تدارکاتی استقلال با پیکان را یادآور شد: نکونام مدتی در لیست استقلال بازی کرد و در دوران مربیگری کم و بیش از شرایط استقلال آگاه بود و واقعا می دانست که مشکل همیشه این است که همیشه با آنها هستند. استقلال. مشکلات و مسائل روزافزون این روزهای استقلال دلیل نمی شود که او طوری صحبت کند که هواداران احساس کنند احتمال جدایی او وجود دارد. نکونام باید مثل مردها بایستی و دیگر دنبال بهانه نباشی. وجود مشکلات نباید آنقدر در ذهن شما بزرگ باشد که به فکر راه فرار باشید. مشکلات عدیده استقلال تمام نشده است، حالا که نکونام مربی شده باید با مشکلات بجنگد. همینانت ساپینتو که تا روز آخر ماند و همیشه از شانس قهرمانی تیمش می گفت.

سیاست های تاج به ریشه فوتبال ما ضربه می زند

سرمربی سابق تیم جمهوری در خصوص قانون محدودیت بودجه باشگاه های لیگ برتری و مهدی تاج، انتقال بازیکنان بزرگ به باشگاه های عربستانی را سیاسی و برای توسعه گردشگری در این کشور دانست و توضیح داد: این قانون پوچ است. و باعث از بین رفتن انگیزه باشگاه ها در همه کشورها می شود، دنیا قدیمی شده است، باشگاه ها باید بر اساس درآمد و بودجه خود برنامه ریزی کنند. نسبت بودجه شرایط باشگاه ها را پیچیده می کند. دنیا در حال تکامل است و ما در مسیر اشتباهی می رویم. جدا از بحث گردشگری که یک موضوع اجتماعی و اقتصادی است، سطح کیفی بازیکنان عربستان سعودی نیز بسیار بالاتر است زیرا کلاس های مختلف بازیکنان سطح جهانی آنها را سریعتر به فضا می آورند. سیاست هایی که تاج و یارانش برای فوتبال ما انجام می دهند به ریشه های این ورزش حمله می کند زیرا به روح ورزش مربوط نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا