استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: نقش بسزای بانک کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی

استاندار گیلان در دیدار با مدیر بانک کشاورزی تاکید کرد: نقش بزرگ بانک کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی است.

استاندار گیلان در دیدار با فرشید فروکس نژاد استاندار گیلان بر نقش تسهیل گری بانک کشاورزی در ارائه خدمات مالی و اعتباری به کشاورزان تاکید کرد و گفت: کشاورزی با حمایت از تولید و سرمایه گذاری های کلان در بخش کشاورزی ایفای نقش می کند. نقش مهمی دارد و در بهبود اقتصاد کشاورزی نقش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه بازار خبرگزاری آنا از علم و فناوری، در این جلسه که در چارچوب بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی استان گیلان برگزار شد، استاندار گیلان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زیرساخت های سرمایه گذاری کلان در در زمینه های مختلف در این استان زمینه های کشاورزی نیز وجود دارد و همکاری بانک کشاورزی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

عباسی همچنین بر لزوم ارتباط بیشتر بانک و بویژه بانک کشاورزی با فعالان اقتصاد کشاورزی و کشاورزان شاغل تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات استاندار گیلان در زمینه توسعه کشاورزی و تاکید بر همکاری بانک ها، دریافت بانکی مناسب حق کشاورزان است. خدمات. و دریافت کنید. این بانک موظف است بهترین خدمات را به این قشر زحمتکش ارائه دهد و سایر فعالان نیز این را می دانند.

فرخ نژاد با توجه به اهمیت گردش پولی و فرصت های جمع آوری برای بخش کشاورزی، تصریح کرد: بیشتر فرصت های پرداختی این بانک به دلیل شرایط و مشکلات خاص مورد استفاده کشاورزان و شراب کاران قرار می گیرد.

وی همچنین گفت: جذب منابع جدید و جمع آوری درخواست های بانک کشاورزی برای تحقق اهداف این بانک و کمک به توسعه بخش کشاورزی مهم و ضروری است.

این گزارش می افزاید: رییس بانک کشاورزی و استاندار گیلان در ادامه این جلسه در خصوص اقدامات عملیاتی برای رفع موانع تولید بویژه رفع مشکلات فعالان و بهره برداران حوزه کشاورزی بحث و تبادل نظر و تبادل نظر کردند. . منطقه.

دکمه بازگشت به بالا