اسباب کشی تیک تاک از آمریکا

شرکت چینی بایت رقص شباهت زیادی به سکوی اصلی اشتراک ویدیو TickTack از ایالات متحده به کشور دیگری دارد.

به گزارش شیمیشی ، انگشت پا تیک تاک تحت فشار شدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دیگر سیاستمداران آمریکایی قرار گرفته است که نگرانی های امنیت ملی را درباره این درخواست مطرح کرده اند. ترامپ 45 روز فرصت مذاکره با مایکروسافت راجع به فروش سهام آمریکایی TickTock به Bite Dance ، شرکت اصلی TickTack داده است.

روزنامه انگلیسی The Sun روز دوشنبه گزارش داد بنیانگذاران Bite Dance به زودی تصمیم خود را برای افتتاح فروشگاه بلیط فروشی در لندن اعلام می کنند.

سخنگوی تیک تاک در پاسخ به این خبر گفت: جنبش بین المللی تیک تاک در حال بررسی است. بایت رقص یک شرکت جهانی است و در شرایط فعلی شانس تأسیس یک مرکز Tic Tac را در خارج از ایالات متحده برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان جهانی در نظر گرفته است.

دولت انگلیس همچنین اعلام کرده است که محل ساختمان دفتر Tik Tak تصمیمی است که مربوط به این شرکت است.

انتقال اصلی Tic Tac در حالی صورت می گیرد که ارتباطات بین چین و غرب به دلیل جنگ با استفاده از دستگاه های شبکه هواوی 5G تنگ شده است.

انگلیس سعی کرد در مورد هوآوی محتاط عمل کند ، اما سرانجام ماه گذشته با ایالات متحده حمایت کرد و 5G را از سال 2027 ممنوع اعلام کرد.

برنامه اشتراک ویدیوی TickTack اکنون در خط آتش بس دونالد ترامپ قرار دارد که نگرانی های امنیتی را علیه این برنامه ایجاد کرده است.

با این حال ، ترامپ پس از اینكه مایکروسافت از خرید عملیات آمریكایی TickTack خارج شد ، از برنامه ممنوعیت این برنامه در ایالات متحده خارج شد.

به گزارش رویترز ، لندن همچنین با پکن درمورد قانون جدید امنیتی در هنگ کنگ اختلاف نظر داشت ، اما نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون گفت که این به نفع چین است و دولت انگلیس آماده نیست تا اجازه سرمایه گذاری مهم دیگر در فن آوری در آن کشور را صادر کند. . این امر به ویژه در شرایطی که به نظر می رسد ویروس Corona وارد یک دستور العمل عمیق شده است و از آنجا که ممکن است یک بحران تجاری برای Brigg ایجاد شود ، استقبال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا