اخذ مصوبه بخشش کل جرایم بانک سرمایه از شورای پول و اعتبار

مدیرعامل صندوق سلامت واژگان گفت: کارهای بزرگی برای احیای بانک سرمایه انجام شده و بانک سرمایه با حمایت بانک مرکزی و وزارت دارایی در مسیر احیا، ساماندهی و اصلاح است. این بانک با برنامه ای ویژه و با کمک دولت از وضعیت زیان دهی خارج می شود و در یک افق 5 ساله حدود 10 هزار میلیارد تومان مثبت می شود.

به گزارش شیمیشی، دکتر. حمیدرضا نجف پورکردی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با نظارت استاندار و با حضور مدیر کل و روسای موسسات آموزشی برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال و نیم دستاوردهای بی سابقه ای حاصل شده است. صندوق ذخیره فرهنگیان و برای اولین بار پس از 12، حق مالکیت فرهنگیان به صورت اشتراکی در اختیار آنها قرار گرفت و بیش از 44 هزار میلیارد ریال سود حاصل شد.

مدیرعامل صندوق همچنین گفت: زمانی که برای مدیریت صندوق ذخیره فراخوانده شدم، تعدادی از وظایف اساسی بر اساس دانش راهبردی در دستور کار قرار گرفت و اکثر آنها اجرایی شد.

وی در همین زمینه اظهار داشت: خواسته یک میلیون و ششصد هزار نفر از فرهنگیان صندوق این بود که با احقاق ارزش اموال و اموال حق خود را در نظر گرفته و به ما بدهند که این درخواست دوازده ساله در یک فرآیند علمی است. و یک کار جهادی و تلاش.. شبانه روزی محقق شد.

نجف پور به زیان سنگین بانک سرمایه اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی برای احیای بانک سرمایه انجام شده و بانک سرمایه با حمایت بانک مرکزی و وزارت امور خارجه در مسیر احیا، ساماندهی و اصلاحات قرار دارد. . اقتصاد.

وی همچنین گفت: طرح بهبودی بانک سرمایه تهیه و تصویب شده است یعنی این بانک با برنامه ای ویژه و با کمک دولت ظرف 5 سال از وضعیت زیان ده خارج شده و ده هزار میلیارد تومان مثبت می شود. آسمان.”

نجف پور ادامه داد: با کمک بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تصمیم به بخشودگی تمامی جرایم ناشی از اضافه برداشت بانک سرمایه گرفته شد.

وی به درخواست بیش از 6 هزار میلیارد تومانی از دولت اشاره کرد و گفت: با حمایت وزیر از تمامی سازوکارها و توانایی های قانونی دولت و مجلس برای وصول درخواست رای استفاده شده است که ظرف دو مدت سال، طبق برنامه هفتم برای جمع آوری پیشرفت.”

مدیر صندوق سلامت لغت نامه نیز بازگرداندن اعتماد فرهنگ لغت ها از گیشه را از دیگر وظایف مهم گیشه در یک سال و نیم دانست.

نجف پور همچنین گفت: در زمینه سیستم های مدیریتی از رهبری، سیاست زدگی، تولید، پشتیبانی، هدایت و کنترل صاحبان هیئت مدیره و شرکت های مرتبط، گام های اساسی برداشته شده است تا همگان از سیاست ها و اهداف راهبردی صندوق پیروی کنند. به صورت هماهنگ و هم افزایی

وی همچنین گفت: در راستای مدیریت چالش های راهبردی مجلس سنا برنامه راهبردی به طور کامل اجرا شده و در حال اجراست تا بر اساس عقلانیت سازمانی مسیر کارآمدی، بهره وری و تعالی را طی کند.

مدیر صندوق ذخیره لغت نامه تاکید کرد: حداقل 50 درصد از برنامه های ذکر شده در این سند اجرا شده است که مصداق بارز آن ارزش ملک است.

وی همچنین گفت: یک جعبه یدکی، 4 اتاق و بیش از 60 شرکت وجود دارد و این حق همه معلمان است که از وضعیت کامل آن مطلع باشند. از این رو در این مدت سامانه شفافیت را طراحی و اجرا کرده ایم و در تلاش هستیم تا دانش مشترک را در آینده به سهامداران برسانیم.

مدیر صندوق ذخیره نیز در نشست معلمان مازندرانی گفت: در ساخت خانه معلمان، پروژه های رفاهی و گردشگری درگیر هستیم و در برخی استان ها مانند اصفهان و مشهد پروژه هایی اجرا شده است و آمادگی داریم. توسعه خدمات گردشگری در مازندران

وی وجود فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری به‌ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال و دریایی و معدن را مورد توجه قرار داد و گفت: آمادگی داریم در این حوزه‌ها نیز سرمایه‌گذاری کنیم، به‌ویژه که تمرکز بر اقتصاد دریایی و معادن دغدغه ویژه‌ای است. . رهبر معظم انقلاب.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا