اجرای سیستم یکپارچه مدرن اطفای حریق پایانه نفتی خارگ

شیمیشی/ بوشر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: سامانه جدید و ابتکاری اعلام و اطفای حریق پایانه نفتی خارگ با اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد تومانی اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محسن خوسسته آنلاین در بازدید از پایانه نفتی خارگ به استراتژیک بودن پایانه نفتی خارگ در کشور اشاره کرد و گفت: بدون شک پایانه نفتی خارگ یکی از پایانه های مدرن دنیا محسوب می شود. اکنون ظرفیت بسیار ارزشمندی برای صادرات نفت خام و میعانات گازی دارد.» و این شامل محصولات می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفت ایران برنامه های ویژه ای برای ادامه صادرات نفت و ایجاد ظرفیت جدید در این پایانه دارد، گفت: برای اجرای ظرفیت های جدید در این پایانه 3 هزار و 500 میلیارد تومان وام سرمایه ای تعیین شده است. حوزه. مهمترین چیز سیستم یکپارچه مدرن و سیستم اعلام و اطفاء حریق جدید است که یکی از با ارزش ترین پروژه های شرکت ملی نفت ایران است.

مدیرعامل شرکت نفت ایران ارزش این پروژه را حدود 100 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز و به زودی فعال می شود.

وی همچنین از بهسازی و بازسازی حدود 28 میلیون بشکه ذخیره نفت خبر داد و گفت: برای تعمیر خطوط لوله برنامه داریم.

به گزارش شیمیشی از سخنگوی استانداری بوشهر، خوجه آنلاین با بیان اینکه پایانه خارگ به دلیل داشتن شرایط متعدد و استراتژیک همواره مورد توجه شرکت ملی نفت ایران است، گفت: پیگیر بازسازی تاسیسات هستیم. . ایستگاه ها و مخازن و نوسازی و نوسازی شده با تجهیزات مدرن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا