آکادمی باشگاه استقلال در بندرعباس تاسیس خواهد شد

شیمیشی/ هرمزگان استاندار هرمزگان عصر امروز با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دیدار و در نهایت با ساخت آکادمی این باشگاه تاریخی آسمانی در شهر بندرعباس موافقت کرد.

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز با سردار مصطفی آجرلوی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران دیدار و گفتگو کرد.

دوستی در این دیدار به تشریح وضعیت ورزش استان هرمزگان و علاقه مندی مردم این استان به ورزش های تیمی به ویژه فوتبال پرداخت و از برنامه های استان برای حمایت از ورزشکاران و توسعه مهارت های ورزشی در رشته های مختلف خبر داد.

وی همچنین حمایت حداکثری مدیران استانی را از باشگاه های فوتبال استان برای حضور در تیم های برتر کشور برای پیشرفت لیگ برتر و دفاع از تاریخ فوتبال استان اعلام کرد.

در این دیدار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از زحمات استاندار هرمزگان برای حمایت از ورزشکاران استان و تلاش های وی در جهت ارتقای ورزش در هرمزگان که در مورد هرمزگان به عنوان یک استان حرف های زیادی برای گفتن دارد، قدردانی کرد. سطح اول فوتبال

آجرلو همچنین از ظرفیت های ورزشی هرمزگان خبر داد و از آمادگی باشگاه استقلال برای سرمایه گذاری مهارتی استان در عرصه های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال خبر داد.

در پایان این دیدار و با عنایت به مهارت ها و توانمندی های استان هرمزگان در عرصه ورزش و به ویژه فوتبال و برنامه ریزی خوب، سابقه طولانی و کسب افتخارات فراوان در سطح داخلی و بین المللی باشگاه استقلال، تصمیم گرفته شد تا باشگاه استقلال تشکیل شود. یک شورا آکادمی در بندرعباس.آهسته آهسته

این آکادمی با همکاری استانداری هرمزگان، باشگاه استقلال و مرکز مبارزه با مواد مخدر راه اندازی می شود که می تواند نقش مهمی در رونق ورزش و شناسایی جوانان و جوانان استان و ارتقای باشگاه های مختلف کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا