آغاز فعالیت قرارگاه تامین «مسکن معلم» از اردیبهشت/ ساخت ۱۵ هزار واحد در فاز نخست

مدیر صندوق ذخیره فرهنگ لغت بر احداث اردوگاه ویژه «تأمین خانه معلم» در این صندوق تاکید کرد و گفت: این قرارگاه از اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند و پیش بینی می کنیم به سرعت به بهره برداری برسد. کار ساخت و ساز و ساخت و ساز به طور موثر انجام شود.” آنها طبق نقشه در حال ساختن خانه برای فرهنگ لغت هستند. اقدامات موثر و ملموس انجام شود و در فاز اول حدود 15 هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است.

به گزارش شیمیشی، محسن احمدی در نشست نوروزی آغاز سال 1403 را در خانواده بزرگ موسسات فرهنگ شناسی به همراه معاونین، مدیران و کارکنان صندوق و اعضای هیات مدیره و مدیران شش هلدینگ و شرکت های مرتبط با جشن نوروز برگزار کرد. سرمایه. این صندوق بر لزوم برنامه محوری در بین مالکان و شرکت های زیرمجموعه و افزایش بهره وری در کنار دستیابی به سود پایدار و باکیفیت و تداوم و بهبود روند سودآوری را از اولویت های مهم صندوق در این جدید تاکید کرد. سال ها

شرکت های ورشکسته تعیین می شوند

مدیر صندوق سلامت فرهنگ لغت با یادآوری اینکه فرصت 3 ماهه برای زیان دهی و سود به شرکت های زیان ده داده شد، گفت: در سال جدید نباید در زمره شرکت های زیان ده قرار بگیریم. بنابراین، شرکت‌ها باید از پتانسیل و تجهیزات برای دستیابی به سود استفاده کنند، در غیر این صورت همانطور که قبلاً اعلام شد، ادغام، ادغام یا تعلیق فعالیت در انتظار شرکت‌های زیان‌ده خواهد بود.

مدیر صندوق ذخیره به وظایف اصلی صندوق اشاره و بر لزوم افزایش سود برای ارتقای ارزش دارایی ها و استفاده بهینه از فرصت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید در تمامی هلدینگ ها و شرکت های مرتبط به سمت جلو حرکت کنیم. ایجاد منابع پایدار و قابل اعتماد در عین ایجاد سودهای پایدار و ارزشمند.

ورود به عرصه های تولید بالا

وی یکی دیگر از راهکارهای هیئت مدیره و مدیریت صندوق را برای ورود به حوزه های سریع و سودآور از جمله حوزه معدن برشمرد و گفت: با وجود تنوع کار صندوق در حوزه های مختلف، در نظر داریم به حوزه هایی که وجود دارد وارد شویم. . مزایا و جذابیت از نظر کارایی و سودآوری. .

فعال سازی کمپ تامین مسکن خصوصی

مدیر منطقه ذخیره بر احداث کمپ ویژه “تأمین خانه معلم” در این منطقه تاکید کرد و گفت: این قرارگاه از اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند و انتظار داریم از نظر ساخت و ساز به سرعت حرکت کنیم. و تولید منازل فرهنگیان طبق برنامه ریزی های انجام شده باید اقدامات موثر و ملموسی انجام شود و در فاز اول حدود 15000 واحد مسکونی پیش بینی شده است.

بازسازی و مقاوم سازی بانک سرمایه با جدیت دنبال می شود

بانک سرمایه با بیان اینکه بانک سرمایه حامی معلمان و نظام آموزشی است، تاکید کرد: اگر اعتماد ایجاد شود و بانک سرمایه اعتماد واقعی خود را جلب کند و معلمان بانک سرمایه را برای بانکداری و دریافت حقوق انتخاب کنند، اتفاقات مثبت و نادری رخ می دهد. به وقوع پیوستن شاهد هستند و ممکن است با سرمایه گذاری منابع، مشکلات اصلی شعب صندوق برطرف شود.

احمدی یکی از سیاست ها و راهبردهای مهم جامعه امنیتی و هیات مدیره شعب اخذ رای را شفافیت و نظارت بر عملیات اخذ رای عنوان کرد و گفت: امسال با نظام مندسازی سیستم نظارت و اجرا در شعب اخذ رای. وجوه و همچنین استفاده از ابزارهایی مانند هوش تجاری. BI)، صندوق اقداماتی را در جهت نظارت هوشمند انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: افرادی که وظایف اصلی محوله را با سلامت، نظافت و مسئولیت انجام می دهند برای ادامه کار در صندوق مشکلی نخواهند داشت، اما انتصابات اتفاقی و غیرحرفه ای پذیرفته نمی شود و مدیران شایسته، متخصص و شایسته منصوب می شوند. تغییر یافته.

اجرای صحیح طرح ارزیابی املاک

احمدی با تاکید بر اجرای صحیح، هدفمند و صحیح طرح قیمت ملک، این موضوع را یکی از مطالبات و مطالبات برحق فرهیختگان برشمرد.

تسریع در فهرست شرکتها

وی همچنین گفت: در سال جدید عرضه سهام در اوراق بهادار به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و نظارت خواهد شد.

مدیر صندوق ذخیره یکی از دغدغه ها و چالش های اصلی اکثر شرکت ها و پروژه ها در زمینه اجرای صندوق را بحث مالی عنوان کرد و گفت: در سال جدید استفاده از ابزارها و روش های مختلف برای تامین مالی و استفاده از منابع ارزان به شدت مورد هدف قرار گرفته است.

اولویت جذب فرزندان مربیان نخبه است

احمدی خاطرنشان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان صندوق مهمی از آحاد جامعه آموزش و پرورش کشور است که باید برای نسل های آینده به خوبی صیانت شود، بنابراین باید بسترهای مناسبی برای تربیت مدیران جوان و کارآمد فراهم و آنها را در اولویت قرار داد. به نخبگان و نخبگان فرزندان تحصیل کرده از خانواده معلمان

به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرنگیان، احمدی بر لزوم همکاری این شرکت و هلدینگ تاکید کرد و با تاکید بر اینکه این شرکت نباید خدمات و تجهیزات لازم را از خارج از مجموعه دریافت کند، گفت: ساخت اولین تولید متانول راکتور با همکاری اراک مکینه و پتروکیمیا دنا روست آن را به عنوان الگوی خوبی برای سایر شرکای صندوق برای استفاده از مهارت ها و فرصت های یکدیگر پذیرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا