آغاز فروش گوشی تاشوی مایکروسافت از پاییز

با هدف ورود مجدد به بازار تلفن همراه توسط سازنده كه گوشی و تبلت است ، مایکروسافت شروع به گرفتن سفارشات برای گوشی دو طرفه Surface در ایالات متحده كرده است.

به گزارش شیمیشی ، Panos Panai ، مدیر محصول مایکروسافت ، اعلام کرد: مایکروسافت Surface Duo مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و خرده فروشی آن از 1399 دلار شروع می شود و از 10 سپتامبر به بازار عرضه می شود. این دستگاه در وب سایت مایکروسافت و همچنین توسط AT&T و Best Buy فروخته می شود. محصول جدید مایکروسافت مدل سفارشی Surface است که همیشه در آن ساخته شده است و صفحه های آن کاملاً باز هستند تا مانند تلفن یا کتاب عمل کنند و انواع مختلفی از برنامه های مختلف را ارائه می دهند.

دستگاهی که نشانگر بازگشت مایکروسافت به بازار تلفن است ، پس از عقب نشینی شرکت در سال 2016 و پس از کسب ناموفق یک واحد دستی نوکیا ، آغاز شد. همچنین این اولین دستگاه Surface است که با سیستم عامل اندروید Google که رقیب ویندوز فون است ، همکاری می کند.

طبق گفته مدیر محصولات مایکروسافت ، استفاده از اندروید به دلیل نیاز به برنامه ها بود. تلاش های قبلی مایکروسافت به دلیل عدم پشتیبانی توسعه دهندگان نرم افزار تلفن همراه تا حد زیادی شکست خورده است.

نمایشگرهای OLED این دستگاه هر کدام 5.6 اینچ و اندازه کلی دستگاه 8.1 اینچ است و مایکروسافت قول داده است که عمر باتری این محصول را تمدید کند. سرفیس همچنین با 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ، 6 گیگابایت حافظه داخلی و داشتن پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 و دارای شبکه های بی سیم Verizon ، AT&T و T-Mobile USA است.

معرفی این محصول طرفداران بین المللی طرفداران جهانی مفهوم پیک را که مایکروسافت ده سال پیش نشان داد ، شوکه خواهد کرد.

البته خط تولید مایکروسافت نسبت به دستگاههایی مانند محصول تخریب سامسونگ کمتر آینده نگرانه است. Surface Duo دارای یک کابل 56 است که در دو صفحه قرار دارد و بشکه و صفحه اصلی بین این دو تقسیم شده است.

طبق گفته های Bloomberg ، این دستگاه دارای شکاف 360 درجه است و می توان از آن به صورت دیواری یا عمودی استفاده کرد. برای کارهایی مانند بازی ها یا صفحه های بزرگ ، برنامه های مختلفی در هر دو صفحه نمایش داده می شود و یا در دو صفحه در سراسر جهان نمایش داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا