آتش سوزی بلوار امام رضا(ع) رشت مهار شد

شیمیشی/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش سوزی 3 مغازه در بلوار امام رضا شهر رشت مهار شد.

شهرام مومنی، 28 اسفندماه ساعت 13:07 امروز در نشست خبری اعلام کرد که ساعت 13:07 امروز آتش سوزی در چند قسمت یک فروشگاه که حاوی مواد قابل اشتعال و بسیار قابل اشتعال بوده رخ داده است. گفت: 8 دستگاه خودروی آتش نشانی و خودروی آبی. به همراه 25 آتش نشان و ماموران عالی رتبه 4 ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در انبار فروش تجهیزات و ادوات رخ داد، گفت: به دلیل وجود مواد اشتعال زا و سریع و همچنین سقف های متصل، آتش به سرعت گسترش یافت و در همان لحظات اولیه گسترش یافت.

رئیس سازمان آتش نشانی سرخ با تاکید بر اینکه آتش سوزی در مسیر تیم های عملیاتی ظاهر شد و علت آن شدت آتش سوزی بود، گفت: به منظور ایمن سازی محل تلاش برای مهار آتش و جلوگیری از آن انجام شد. در حال گسترش از آتش

این آتش سوزی در بلوار امام رضا رشت به آتش کشیده شد

مومنی با اعلام اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، اظهار داشت: در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد و 3 درب مغازه مورد استفاده ابزار آلات و مغازه روغن فروشی (مرکز آتش نشانی) برای تعویض روغن و قفل آسیب دید.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات بیش از 2 ساعت به طول انجامید و تیم های آتش نشانی پس از پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه های خود بازگشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا